Umělá inteligence, která si nevymýšlí
Nejen pro zdravotnictví a finanční sektor.
V řádu dnů vám vytrénujeme virtuálního asistenta nebo chatbota, který zastane významnou část práce pracovníků kontaktních center v různých oblastech – ve zdravotnictví, finančním sektoru nebo v jiném odvětví. Náš chatbot vždy respektuje požadavky na ochranu citlivých dat vašich klientů a může zastávat různé funkce.
- Chatbot pro web, iOS i Android
- Odpovídač na e-maily a zprávy z datových schránek
- Průvodce funkcemi webových a mobilních aplikací
Zvyšuje produktivitu a snižuje náklady.
Využití umělé inteligence pro podporu komunikace s klienty a partnery výrazně zvyšuje výkonnost kontaktních center. Rychle a spolehlivě umí nalézt relevantní odpovědi i na složité otázky a přispívá tak k vytváření pozitivního obrazu u zákazníků nebo klientů.
Virtuální asistent může být nasazen nejen pro přímou komunikaci s klienty, ale také jako interní podpora pro pracovníky, kteří potřebují hledat odpovědi na otázky.
Při trénování chatbotů klademe důraz na to, aby si umělá inteligence nevymýšlela skutečnosti, ale aby se držela faktů. V případě, že konverzace s klientem přechází k tématům mimo oblast, na které byl chatbot trénován, je klient odkázán na spojení s živým pracovníkem.
Chatovací okno snadno umístíte na svůj web nebo portál.
Vzhled i umístění chatbota v rámci webové stránky lze plně přizpůsobit firemním grafickým pravidlům.
Integrace do webového prostředí představuje prosté vložení předpřipraveného skriptu do kódu webové stránky.
Virtuální asistent může být vložen i do části portálu, která je dostupná pouze přihlášeným uživatelům. Může tak odpovídat autentizovaným klientům personalizovaně při dotazech na privátní data. To vše při zachování veškerých bezpečnostních zásad – data klienta neopouští vyhrazený datový prostor.
Integrujte virtuálního asistenta do vaší mobilní aplikace.
Vaši klienti mohou chatovat i z mobilní aplikace pro iOS nebo Android. Integraci do vaší aplikace zvládne programátor za pomoci námi dodávaných knihoven jak pro nativní aplikace, tak pro nejrozšířenější multiplatformní frameworky.
Nemáte zatím vlastní mobilní aplikaci, ale uvažujete o ní? Pomůžeme vám s aplikací na míru, která bude již v základu obsahovat kompletního virtuálního asistenta, orientujícího se v problematice vašeho podnikání.
E-mail, Datové schránky, CRM systémy a další možnosti integrace.
Virtuální asistent zastane užitečnou úlohu nejen na webu nebo v mobilní aplikaci, ale může vám pomoci připravovat odpovědi na e-maily nebo zprávy ze systému Datových schránek.
Nemusíte se bát, že by za vás chatbot odpovídal samostatně v situacích, kdy si to nepřejete – v takových případech může virtuální asistent odpovědi například pouze předpřipravovat, nebo jen třídit došlou poštu na jednotlivé pracovníky podle věcného obsahu zpráv.
Máte CRM systém? V takovém případě lze veškerou komunikaci chatbota s klienty v tomto systému zaznamenávat, aby byla k dispozici pro pozdější použití. Pokud ještě CRM nemáte, můžeme vám jej dodat jako součást řešení.